Kurser kundeservice

Kundeservice kursus – Bliv klogere på customer service

Kurser i kundeservice giver dig værdifuld indsigt i, hvordan man kan skaber forudsætninger for mersalg. Få et overblik, vi har samlet alle kurser ét sted.

Kurser i kundeservice giver dig værdifuld indsigt i, hvordan man kan skaber forudsætninger for mersalg. Få et overblik, vi har samlet alle kurser ét sted

Kursus i god kundeservice | Dialog og kommunikation

Kursus i god kundeservice | Dialog og kommunikation | Aros Kurser

På kurset i kundeservice lærer du at skabe en personlig dialog med dine kunder, og du lærer, hvilke faktorer der er afgørende for, at kunden føler sig hørt.

Kundeservice – IBC kurser

IBC kurser og kompetenceudvikling – Kundeservice | Kundeservice

På kurset lærer du om · god kundeservice · kommunikation med kunder via sociale medier · kundetyper og købsadfærd · teknikker til mersalg og afslutning af salg …

IBC Kurser og kompetenceudvikling.Tag et kig ind i IBCs univers af kurser, uddannelse, og kompetenceudvikling.

Kursus i Kundeservice og god kommunikation

Kursus i kundeservice | Rådgivning | Problemhåndtering | Mersalg

På et kursus i kundeservice og god kommunikation, lærer du grundelementerne i god kundeservice, samt at kunne skabe respekt gennem en ligeværdig og åben …

Lær at yde en fantastisk kundeservice! Samt hvordan du skaber respekt gennem en ligeværdig, åben og løsningsorienteret dialog med kunderne.

6 gode råd til at forbedre din kundeservice – Teknologisk Institut

6 gode råd til at forbedre din kundeservice – Kurser – Teknologisk Institut

Teknologisk Institut udbyder en række kurser inden for service og support-faget. På alle kurserne bliver du undervist af erfarne fagspecialister og eksperter, …

Det vigtigste man kan opnå med god kundeservice er at, at kunden får lyst til at dele oplevelsen med andre. Få 5 enkle råd til en bedre kundeservice.

Service og support kurser – Teknologisk Institut

Service og support kurser – Kurser – Teknologisk Institut

Kundeservice er en af de faktorer, som kan være afgørende for, at du skiller dig ud blandt dine konkurrenter. Dine kunder skal altid se dig som eksperten inden …

Som service- og supportmedarbejder har du brug for særlige kompetencer. Kurserne i denne kategori er til dig, der sidder med den daglige kundekontakt, enten personligt, på mail eller i telefonen. Du er virksomhedens ansigt udadtil og sidder med et stort ansvar for, at eventuelt utilfredse kunder bliver imødekommet og taget alvorligt. På kurserne øger du din indsigt i forskellige kundetyper, og vi giver dig konkrete redskaber til at håndtere vanskelige kunder og brugere og til at navigere i konfliktsituationer.

Kursus i god kundeservice – Aros Business Academy

Kursus: God kundeservice I Aros Business Academy | Topevalueret kursus

God kundeservice skaber et positivt image over for forbrugeren. På dette kursus får du værktøjerne til at tilpasse din kundeservice til modtageren.

Online kundeservice og -rådgivning – AMU kursus på 2 dage

Kort fortalt om kurset. Efter uddannelsen kan deltageren servicere, rådgive og kommunikere med kunder og samarbejdspartnere på online fora såsom blogs og …

Der arbejdes med at servicere og kommunikere med kunder på online fora såsom blogs og e-nyhedsbreve med fokus på at øge kendskabet og kundetilfredshed. Tag kurset Online kundeservice og -rådgivning til kun DKK 256,00 kr. ved Aalborg Handelsskole

Kundeservice pr. tlf. – TACK International

Kursus i kundeservice – Sikker kundeservice over telefonen | TACK.DK

Hos TACK finder du Danmarks bedste kurser i kundeservice. Giv dine kunde den bedst mulige service. Book din plads her!

Kurser i kundeservice – Tradium

Kurser i kundeservice

28. dec. 2022 — Kom på kursus og efteruddannelse i kundeservice. Få udvidet dine kompetencer inden for kommunikation og service.

Kom på kursus og efteruddannelse i kundeservice. Få udvidet dine kompetencer inden for kommunikation og service.

Keywords: kurser kundeservice, kundeservice kursus